Jeg uddannet psykolog ved Københavns Universitet. Gennem min uddannelse har jeg især haft fokus på børneneuropsykologi, klinisk psykologi og skrevet speciale omhandlende autisme spektrum forstyrrelser og adfærdsbaserede indsatser i en post Covid-19 kontekst. Jeg har arbejdet med anvendt adfærdsanalyse siden 2020 som hjælpetræner og jeg har derudover beskæftiget mig meget med rideterapi for børn med udviklingsforstyrrelser i alle aldre siden 2019.

Jeg interesserer mig for læring og udvikling igennem motiveret leg og samspil. Jeg brænder for at se børnene udvikle sig i legen med andre og opbygge  selvsikkerhed og selvtillid heri. Det giver dem et godt fundament for at lære nye færdigheder og at turde indgå i relationer med jævnaldrende. Derudover har jeg et stort interesseområde i, hvordan det er at være søskende til børn med udviklingsforstyrrelser.

Uddannelse og erfaringsgrundlag

Psykolog hos Trin for Trin (2023-nu)

Psykologisk konsulent hos Trin for Trin (2022-2023)  

ABA hjælpetræner for børn med autisme (2020-2022)  

Cand.psych (2017-nu) ved Københavns Universitet

Speciale: Terapi på afstand – en kvalitativ undersøgelse af implementering af telehealth, og platformen HiRasmus, i ABA-baserede interventioner post-Covid-19.

Bachelor: Equine Assisted Intervention, Autisme og Trivsel – en fænomenologisk undersøgelse.

Rideterapi for børn med udviklingsforstyrrelser fra 2019 – nu

Pædagogmedhjælper i Vængebo Børnehave fuldtid og senere deltid 2017-2021
Vikar for violin undervisning for både orkester og solo på Fredensborg musikskole fra 2015-2020

Støttepædagog på Kokkedal skole for børn med autisme 2015-2016

Kurser og videreuddannelser

Kurset What's it Mean to "Behave"? af Michelle Garcia Winner (2022)

Kurset: Behavior Analysis Course BA1 – The 7 Steps to Earning Instructional Control: An Introduction for BCBAS’s and Behavior Professionals af Robert Schramm (2022)