Jeg afsluttede i juni 2021 min bachelor i uddannelsesvidenskab ved Aarhus Universitet og er i skrivende stund i gang med min kandidat i pædagogisk psykologi ved Aarhus Universitet, samtidig med at jeg er studentermedhjælper hos Trin for Trin.

I min tid som studerende har jeg arbejdet med anvendt adfærdsanalyse gennem mit arbejde som hjælpetræner siden 2019. Derudover har jeg erfaringer i arbejdet med børn og unge gennem min praktik på en højskole, samt mit arbejde på folkeskoler. Heraf har jeg bred erfaring med inklusionsprocesser og læringsfællesskaber. Se detaljer om min uddannelse og erfaring nedenfor.  

Jeg interesserer mig for den udvikling og læring vi kan skabe i fællesskab gennem relationer, samspil og motiveret leg. Jeg er optaget af, hvordan vi kan skabe læringsfællesskaber, som understøtter barnets udvikling, læring og troen på egen formåen. Det er vigtigt, at vi tror på det, fordi vi alle har potentiale for livslang læring og udvikling under de rette forudsætninger. Deraf kommer bedre trivsel.  

Uddannelse og erfaringsgrundlag

Psykologisk konsulent hos Trin for Trin (2022-nu) 

Kandidat i Pædagogisk Psykologi på Aarhus Universitet (2022-2024) 

Bachelor i Uddannelsesvidenskab ved Aarhus Universitet (2018-2021) 

Bachelorprojekt: Hvordan kan et højskole ophold øge psykisk sårbare elevers self-efficacy? (2021) 

Special pædagogisk medarbejder i kompetence centret på Hellerup skole (2021-2022) 
Hjemmetræner for barn med infantil autisme  (2019-2022)

Handicaphjælper for ung pige med cerebral parese (2021) 

Kursusleder på Familiehøjskole (2021) 

Projektleder for mangfoldighedsprojektet: ”Peer to peer”. Projektet ønskede at gøre højskoler til et inklusionstilbud for unge med funktionsnedsættelser (2020) 

Praktik på Løgumklosterhøjskole som projektledelse og skoleudviklings praktikant (2020) 

Mentor og socialpædagogisk støtte for en elev med narkolepsi og socialangst (2020)  

Lærervikar på Stilling Skole hovedsageligt i specialklasser (2015-2018) 

Kurser og videreuddannelser

Kurset Practical Functional Assessment and Skill Based Treatment af Dr. Gregory Hanley (2023)

Kurset Autisme og den forudsigende hjerne af Peter Vermeulen (2023)

Kurset Social Detective Thinking To Start The New Year af Ryan Hendrix and Kari Zweber Palmer (2023)

Kurset Perspective Taking in the Classroom af Michelle Garcia Winner (2022)

Kurset Behavior Analysis Course BA1 – The 7 Steps to Earning Instructional Control: An Introduction for BCBAS’s and Behavior Professionals af Robert Schramm (2022)  

Kurset What’s it Mean to “Behave”? af Michelle Garcia Winner (2022) 

Kurset ”Mentorkursus” hos Folkehøjskolernes Forening (FFD) (2020)