Jeg afsluttede i maj 2022 min bachelor i psykologi ved Københavns Universitet. I min tid som studerende har jeg arbejdet med social læring gennem mit arbejde som hjælpetræner. Derudover har jeg beskæftiget mig en hel del med både børn og unge bl.a. gennem mit arbejde i børnehaver, på bosted og som frivillig rådgiver. Se flere detaljer om min uddannelse og erfaring nedenfor.  

 

Jeg interesserer mig for børn og unges udvikling og trivsel. Et af mine kerneområder og store interesseområder er inden for social tænkning, og hvordan vi i fællesskab kan understøtte børnene i deres udvikling af sociale kompetencer samt ressourcer og forståelse ind i samspillet med andre. Det er nemlig vigtigt, at skabe de bedste forudsætninger for børn og unge, så de kan indgå i og føle sig kompetente ind det sociale liv, vi alle møder i hverdagen.


Uddannelse og erfaringsgrundlag


Psykologisk konsulent hos Trin for Trin (2021-nu)  

ABA hjælpetræner for børn med autisme (2020-nu)  

BA i psykologi ved Københavns Universitet (2019-2022). Bachelorprojekttitel: Hvilke præmisser har barnet for at forstå et seksuelt overgreb, og hvordan kommer dette til udtryk set ud fra et psykoanalytisk og tilknytningsteoretisk perspektiv?

Vikar på botilbuddet Vinklen, Københavns Kommune (2021-2022)  

Frivillig holdleder hos Girltalk.dk, Københavns Kommune (2020-2021)  

Frivillig rådgiver hos Girltalk.dk, Københavns Kommune (2017-2021)  

Pædagogisk assistent på camp for udsatte børn hos Lær for livet, Københavns Kommune (2021)  

Vikar børnehuset Gemmet, Københavns Kommune (2018-2020)  

BA i sociologi ved Københavns Universitet (2018-2019)

Handicaphjælper hos DUOS, Københavns Kommune (2018-2019)  

Vikar børnehuset Grønnebakken, Næstved Kommune (2016-2017)

Kurser og videreuddannelser


Kurset Digital Tools & Games to Motivate Students in Developing Self-Regulation & Social Learning af Sean Sweeney, Allison King, Ryan Hendrix, Ashlee Welday, Caitlin Zeien, Alanna Dutra og Jen Salomon (2022)

Kurset Implementing Social Thinking® Schoolwide: Bringing the Concepts into Classrooms & Beyond af Kari Zweber Palmer og Ryan Hendrix (2022)  

Kurset Strategies, Language & Tech Tools for Improving Executive Functions: Time Travel, Self-Awareness, Self-Evaluation & Self-Regulation (2022)

Kurset 5 Critical Life Skills for Tweens, Teens and Young Adults af Michelle Garcia Winner (2022)

Kurset What’s Alexithymia? and How Does It Affect Emotional Regulation and Awareness? af Michelle Garcia Winner (2022)

Kurset: Behavior Analysis Course BA1 – The 7 Steps to Earning Instructional Control: An Introduction for BCBAS’s and Behavior Professionals af Robert Schramm (2022)

Kurset What’s Alexithymia? and How Does It Affect Emotional Regulation and Awareness? af Michelle Garcia Winner (2022)
Kurset What's it Mean to "Behave"? af Michelle Garcia Winner (2021)

Kurset Egenomsorg og støtte til frivillige med brugerkontakt ved krise- og beredskabspsykolog Henrik Lyng (2020)

Kurset Børn, unge og sorg ved Jesper Mogensen, cand.psych. (2019)

Kurset Samtaler med ensomme piger ved Gert Jessen, cand.phil. (2018)  

Kurset Selvmordstruede unge i onlinerådgivningen ved Gert Jessen, cand.phil. for (2018)  

Kurset Børn og unges rettigheder ved  Majbritt Bay, cand.psych. og Sanne Lindberg Gylling (2018)

Samtaleteknisk grundviden hos Girl Talk (2018-2020)